Hoppträningen

Ursäkta att jag inte bloggat på flera dagar men jag har varit fruktansvärt förkyld. Nu ska jag iallafall berätta om hoppträningen i torsdags!

Vi började med ett vanligt rätuppstående (ett av studshindrena) och sedan la tränaren upp en studsserie på 3 hinder. Vi hoppade de två gånger var och sedan hoppade vi serien+oxern och serien+rätuppståendet och sedan serien+oxern+rätuppståendet. Mellan studsen och oxern/rätuppståendet var det 3-4 galoppsprång. Det gick hyfsat bra, Naomi (hästen jag red) struntade i rätuppståendet en gång och missade ett galoppsprång en gång vilket resulterade i ett jättehopp över rätuppståendet, fail!

Och här kommer mina paintskills igen.



//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0