Hoppträning!

Igår blev det som sagt hoppträning, men till min stora förvåning fick jag Princess istället för Schantani. Det gick iallafall väldigt dåligt för att vara mig och Princess, vart en vägran på grund av kass anridning men jaja.
Något som var fruktansvärt störande var att jag fick ont i fotleden efter att ha travhoppat en gång. Det ledde till att jag fick länga stiglädrena > kan inte hålla om ordentligt vid anridningen eftersom jag oftast har kortare > kass anridning och en vägran. Icke okej! Det måste vara hennes sadel jag inte klarar av eftersom det går bra på alla andra hästar o.O
Försökte få min kära syster att ta kort men det gjorde hon tydligen inte så blir inga bilder heller.
//Sofi

Kommentarer
Postat av: jessica

jättefin blogg!

titta gärna in på min blogg och

läs om kampen mot min sjukdom.



har även en frågestund så fråga

gärna vad du vill, jag svarar på alla frågor!



kram

2011-12-29 @ 22:39:47
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0