Mockaklädda sadlar i mitt hjärta!

Hästen jag rider nu och som jag ska hoppa med idag, Schantani, har något så underbart som en sadel med mockasits och mockavulster. Det är utan tvekan något jag måste tipsa om, även fast det inte är det snyggaste som finns är det definitivt värt, man sitter som smäck om man har bra ridbyxor! Idag blir det dock inte att ta de mockaskodda byxorna .. blir lite jobbigt att sitta fast i sitsen när vi ska hoppa xD
Tänk er den här fast med mocka i sitsen med, underbart!
//Sofi

Kommentarer
Postat av: mysan

Allt bra med dej? :)

2011-12-20 @ 23:23:45
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Nuuni

Hei.. I have to ask, if the horse is a red mare with a lot of white? I'm asking, course I have owned a horse by the name Schantani and would really like to hear if she is fine still..

2012-02-14 @ 02:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0