Om mina ridstövlar

Eftersom mina ridstövlar behöver bytas ut snart tänkte jag skriva lite om dessa älsklingar. De är köpta på Hööks, klassiska CRW-ridstövlar helt enkelt. Det är mina första "riktiga" ridstövlar och därför fick det bli lite budget eftersom jag inte red så ofta när jag köpte dem för ca. 2 år sedan. De kostade ungefär 1300 kr vilket jag tycker var ett helt klart rimligt pris om man tänker på kvaliten, de är perfekta slitochslängvarjedagiveckanridstövlar. Dock har de blivit ganska uttöjda vilket gjort att jag fått rida med benvärmare, det är visserligen gött nu på vintern så de blir att ha som vinterridstövlar i framtiden när jag skaffat nya.
//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0