Programridning i tisdags!

I tisdags blev det att rida dressyrprogrammet för märke 1, tråkigt värre! Det var nog den senaste träningen i hela mitt liv, Naomi var fruktansvärt loj! Tyvärr kommer jag inte få protokollet förrän nästa vecka men jag lovar att uppdatera er då!

Ändå gick det ganska bra, hon gick i en trevlig form, vägarna blev bra och tempot jämt. Garanterat godkänt iallafall.

Jag förstår fortfarande inte varför vi ska traggla skritt- och travprogram med typ 20metersvolter och snett igenom när vi egentligen ligger på typ LB-nivå? Så roligt är det inte att ta märken, okej om vi skulle ta märke 3 och kanske märke 2 men märke 1 känns väldigt onödigt och drygt.

Aja, på tisdag ska vi rida dressyren för märke 2. Kommer ramla av i galoppen, åh hjelp! Nejdå xD

//Sofi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0