Veckans fråga

Vi har ju totalt glömt bort veckans fråga! xo Inte bra! ;) Nu kommer den i allafall. Sofi får också gärna svara på den.

Vilka färger tycker ni hästarnas färger passar i?
Förlåt att jag inte är bra på att förklara. Alltså typ vad tycker vi att skimmlar passar i, fuxar, svarta hästar... Ja, lite sånt. :)

Fux: Blått, och lila. Inte bebislila, utan lite mörkare, fast inte jättemörkt. Vinrött.

Svart: Rosa, rött, orange, blått, ja, det mesta. Mörkgörn, och mossgrön.

Skimmel: Lila, rosa, orange... Grön, inte mörkgrön, utan ljusgrön.

Isabell: Rött, mörkgrön, ljusblått.

Skäckar: Rösa, lila, alla grön, alla blå. I vissa fall rött.

Tigrerad: Röd, mörkblå. 

Albino: Vinrött, och klarrött. Vissa kan jag tycka passar i mörkblå.

Brun: Vinrött, rött, mörkblå, mörklila, orange, ja, det mesta.

Glömt någon färg...? xD 

Med t.ex. skimmel menar jag då alla sorters skimmlar, samma sak med de andra färgerna. :)

 
/Alba

Kommentarer
Postat av: felicia

vill du vinna en iphone 4s?Välkommen till min blogg då! :D



http://fotokobran.se/2011/december/tavling-iphone-4s.html#comment

2011-12-03 @ 13:15:35
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till! :D



Hur mår du idag då? ^^ Vill du lägga till min på blogglovin så kan jag lägga till dig! Hihih, alltid trevligt med nya fina bloggar att följa ju 8D

2011-12-04 @ 10:41:31
URL: http://aminoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0