Om Alice

Eftersom Sofi redan berättat lite om sig själv tänkte jag också göra det ^^

Jag heter då Alice och är född 1993. Jag bor i Stockholm och pluggar Natur/Musik (alltså ett helt vanligt naturvetanskapligt programm + att jag valt musik för "egna valet" eller vad det nu heter xP). Jag är verkligen en naturvetenskaplig människa och i alla såna ämnen går det väldigt bra för mig, utom i Kemi B xD

Jag älskar djur och musik och har en katt och en kanin ^^ På fritiden spelar jag piano, rider och är med kompisar eller sitter framför datorn :P Jag har ridit i snart 8 år på en ridskola som ligger ganska långt från mitt hem, så hinner bara vara där när jag har lektion vilket tyvärr bara är en gång i veckn :/ Men jag har varit på några ridläger på sommrarna och varit skötare ett tag för att kompensera ;D

I övrigt är jag en väldigt glad person, men kan vara ganska tyst ibland :P Jag gillar att fota ganska mycket så jag kanske lägger upp nån bild nån gång ;) Vi får se ^^ Kommer nog mest bli hästbilder i så fall.

Om ni undrar något är det så klart bara att mejl [email protected] mär mejlet "Alice" ^^

//Alice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0