Från ponny till häst

I torsdags fick jag reda på att jag ska få börja rida hästar i stället för ponnyer som jag typ alltid gjort annars. Läskigt o kul på samma gång :P Det ska bli kul att få känna nya hästar som jag aldrig ridit på förut eller ens hört hur dom e att rida på men läskigt av just samma orsak, jag vet inte hur dom är xP

I höst kommer det vara sjukt nervöst inom mig :S Dom e så himla stora ju! Jag e van vid ponnyer och vet precis hur alla ponnyer i mitt stall är att rida och jag har känt vissa av dom i snart 9 år, kommer sakna dom enormt mycket, även om jag kommer hälsa på dom när jag är i stallet så får jag ju aldrig mer rida på nån av dom :'(

Har ni gått igenom samma sak får ni gärna skriva och berätta om det. Skulle vara grymt tacksam för alla tips ni har ^^

Alice <3

Kommentarer
Postat av: awiwa<3

fin blogg! :) va gärna med i min helgens blogg tävling! :) <3

2011-05-21 @ 19:16:17
URL: http://wywiz.blogg.se/
Postat av: awiwa<3

nu är helgens blogg avgjord gå och kolla om du vann annars så kan du vara med om att bli veckans blogg istellet!

kram<3

2011-05-22 @ 17:40:00
URL: http://wywiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0