Jag tänker inte bli påkörd, tänker du?

Prio ett när det börjar gå mot vinter är inte jacka eller termoridbyxor, lager-på-lager funkar bra ett tag till. Nej, det viktigaste att köpa är enligt mig ordentligt med reflexer. Jag har sett allt för många som rider ut i tron att de syns bara för att de har röda jackor och jag har även sett en bunt ryttare som tycker det är töntigt med reflexer.
Varför skulle det vara töntigt att vilja skydda sig och sin häst?
Jag införskaffade iallafall 2 benreflexer från Hööks idag för endast 49 :-, tycker jag att fler också borde göra för det är en väldigt billig investering.
Trodde dock att det var 4 i (med tanke på att hästar har 4 ben o.O) men det var det icke så får åka dit igen imorgon och köpa flera.
Ska även köpa lite tränsreflexer och en pannlampa. Vet ni något mer billigt reflexigt som kan vara bra att ha? Funderar på en hjälmreflex och stigbygelreflexer, det är ju rätt billigt.
Dom lyyyyser :'D
//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0