Dressyrträning!

Igår blev det att "traggla dressyr" på Naomi. Det går bara bättre och bättre för varje gång jag rider henne! Jag minns första gången jag red henne, då tog det 2-3 varv att få stopp på henne i galoppen och nu tar det bara någon sekund. Förr var hon sistahandsvalet om vi fick chansen att välja häst men nu känns det bara så underbart, yay!

För övrigt var det ett väldigt lugnt pass. Eftersom vi ska ta märken under hösten övade vi i princip bara på att göra ordentliga 20metersvolter (drygt!). Naomi böjde inte riktigt igenom hela kroppen och då särskilt i högervarvet, nackdel för mig eftersom jag är svagare i högersidan :c för övrigt gick hon i en trevlig form nästan hela passet och hennes trav var gudomlig att sitta i.
//Sofi

Kommentarer
Postat av: mysan

Jag frågar hur du mår för jag bryr mig! svara ärlig för jag lyssnar gärna! <3

2011-10-12 @ 16:58:21
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0