Tips vid tävling?

Idag kom det in en läsarfråga från Vanessa, yay!
Jag ska tävla på söndag och tänkte bara fråga om du har några tips på vad jag kan tänka på när jag rider :D

"Jag ska tävla på söndag och tänkte bara fråga om du har några tips på vad jag kan tänka på när jag rider :D"

Åh, är så dålig på tips när det gäller hoppning eftersom jag bara tävlar dressyr, men ett tips är definitivt att inte ta onödiga risker (typ omhoppningssvängar eller något sånt) om man vet att hästen inte är superkvick :) Sen är det väl inget mer speciellt jag kan komma på än att få igång en frisk galopp innan man börjar :) Lycka till!


//Sofi

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack! ska tänka på de du sa och se vilken häst jag kommer att få :D

2011-10-27 @ 07:24:56
URL: http://foreverloove.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Fin blogg :) kika gärna in på min och säg vad du tkr!

2011-10-27 @ 19:20:16
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0