Hemsidor

Jo, jag tänkte tipsa om olika häst relaterade hemsidor :)

Först och frmäst Bukefalos.com, en väldigt bra disskusions sida. Dock har ju Sofi freedan tipset om den, så ni vet ju redan om den ;)

Sedan har vi ju såklart Stallet.se. Finns även på ett flertal andra språk, bara att kommentera om ni vill ha hemside adresserna till desa språk. Finns på Engelska, norska, tyska, finska, danska m.fl.
Stallet.se är nog min favorit hemsida, måste jag säga. Den har allt. Det går ut på att träffa nya vänner, ha söta djur, rolla och mycket mer :)

Howrse.com, är också väldigt rolig. Det finns också på ett flertal andra språk, men man kommer till dem verisionerna genom enkla knapptryckningar på själva howrse hemsidan. Howrse går ut på att träffa nya vänner, föda upp bra hästar m.m. Väldigt kul, coh underhållande spel :)

Det finns många mer, men jag orkar inte rabbla upp alla ^^ Det är bara att börja forska lite, så hittar du nog snart just din favorit. =)


/Alba

Kommentarer
Postat av: Stine

Hei. så fin blogg du har :)

jeg har en konkurranse på bloggen min, hvor du kan vinne ugg's. sjekk det gjerne ut. blir glad :)

2011-09-19 @ 10:43:00
URL: http://stinekt.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0