Arbetsamma Sofi!

Jag känner mig så fruktansvärt effektiv och aktiv just nu. Dels har jag allt det här med usek, dels har jag börjat komma igång med att hjälpa till med andra saker på ridskolan. Idag har jag till exempel varit på ridskolan i ungefär 8 timmar och hjälpt till med att hämta protokoll och lämna resultat, visserligen är det inte världens mest fysiska arbete men ack så nödvändigt!

Det är faktiskt väldigt lärorikt att hjälpa till på tävlingar. Dels får man lära sig att samarbeta med massa andra, dels kan man lära känna nya människor och dels lär man sig hur det fungerar "backstage" på en tävling. Det sistnämnda är något man har med sig i bakfickan när man själv ska på tävling, det ger så mycket mer att hjälpa till än att bara kolla på när folk rider. 

//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0