Bilder

Några hästbilder ifrån min dator, som jag får starka minnen av. Alla kanske inte är jättebra fotade, men dem väcker minnen till liv ;)

 Dublin och jag 2009, på den tiden jag red på Valla. Och nej, jag red inte så bra då, haha xD Hade inte kommit så långt i vart fall. Får alla Valla minnen över mig när jag ser den här bilden.
 När jag inte ridit Judith så länge, kommer verkligen ihåg den här dagen ... Så himla typiskt henne att dra upp huvudet sådär. ;)
 Lilla My, verkligen en underbar B - ponny, som jag hade på lägret 2010, Karlshem. Underbart, och oj, så många minnen som fullkomligen rasar över mig när jag ser på bilden ... ♥
 Karlshem 2011, underbart! ♥ Vagebond, åh vad jag saknar honom. Just den här bilden ger mig minnen av så mycket på Karlshem, det går inte att förklara. ♥ 


__

Kan fortsätta i evighet, men vissa bilder klarar jag inte att lägga upp, börjar nästan gråta för att det blir sorgliga minnen.

/Alba

Kommentarer
Postat av: Moa

Riktigt fin blogg! :)

2012-04-21 @ 11:51:03
URL: http://djurparadiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0