Exprimentering med kameran

Jag har ingen aning om hur alla funktioner fungerar på kameran och jag har ingen koll på vad som fungerar bäst i ridhus. Tänkte därför exprimentera lite igår när min ridlärare tävlade men det gick inte sådär jättebra .. alla bilder blev mer eller mindre jättesuddiga. OCH tro det eller ej men det är helt omöjligt att fota ridbilder med "sportinställningar". 















Hästen heter för övrigt Pepita och var min favorithäst under tiden hon stod på ridskolan. 

//Sofi

Kommentarer
Postat av: Mizca

Jag har fotat barn som sprungit, lekt och gungat med sportinställningarna men jag har för mig det inte bara var det man skulle ställa in, det var nåt mer.. bäst är nog att kika i instruktionsböckerna.

2012-04-17 @ 10:03:07
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0