Hästiga möbler...

... finns det faktiskt gott om, vissa vill man inte ha i hemmet, och vissa skulle man kunna ha, enligt mig då. Tänkte lägga upp lite exempel. :)


Denna skulle ju kunna vara fin att ha utomhus, emot husväggen, faktiskt.


Den här däremot, som är en väldigt stor golvlampa, skulle jag då rakt inte vilja ha i mitt hem, tyvärr.


Häst, låg hylla, pall, och låda i ett, riktigt fin i ett småbarnsrum faktiskt.



Sen vill jag även komma med lite tips till er som vill ''hästa'' ner ert hem lite. 

* Gör egna bokstöd av stigbyglar, i silver(järn då, men ja av färgen silver) är nog snyggast, enligt mig. Eller vita och svarta plaststigbyglar skulle nog också kunna gå. även färgade, det beror väl på vad man vill ha för färg, helt enkelt. ;)
* Dalahästar lite varstans, kan blir riktigt fint!
* Hänga hästko utanför dörren, eller ja, i dörröppningen.
* Se till att du har saker med hästmotiv, finns riktigt snygga saker, faktiskt.
* Pimpa väggarna med fina hästbilder, fina, och med fina ramar, blir jättesnyggt!
* Lädergrejer kan ge stallkänsla, och blir fint om liksom ''rätt'' saker är av läder. :)

Blev någ allt för denna gången, och ni behöver absolut inte tycka likadant som mig, och kom ihåg, man kan vara en äkta hästälskare även om det inte syns i hemmet, det spelar ingen roll ;)

/Alba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0