Mycket att göra!

Nu har jag precis käkat efter maskeradhoppningen, som för övrigt gick jättebra! Hoppade 50 cm clear round så det var inte direkt något märkvärdigt men det är ändå en stor bedrift för mig som är hopprädd. Hade Kåre som hade tagit påskledigt i förtid, han vägrade tre gånger för tjejen innan om jag inte minns fel. Han tänkte vika av sista hindret när jag hoppade fram men jag hann köra en ponnyspark innan och då var det inga frågetecken längre. Gick runt felfritt och vann ett påskägg för bästa utklädnad, supernöjd tjej!
Jag lovar er att jag ska blogga mer framöver men det har varit massor nu. Hade första Usekmötet i onsdags och red igen i tisdags, sedan har det varit massa prov i typ alla kurser men nu är det chill! Ska lägga upp bilder från idag senare.
// Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0