Usek!

Som jag sagt tidigare (tror jag?) har ridskolan dragit igång Usek igen och jag bestämde mig för att vara med. Vi är 4 personer hittils så vi är inte sådär jättemånga men jag tror att det kan vara bra till en början, det är ju lättare att få struktur på saker och ting när man är få och sedan när man har koll på det mesta kan man värva fler.
Vi ska ha möte igen på lördag då vi antagligen ska diskutera hur vi ska lägga upp det hela, planera shettisagility (alla var på så jag antar att det är ganska bestämt att vi ska ha det) och sätta upp en idébrevlåda!

Och på tal om idéer, har ni några bra idéer på vad vi kan hitta på på ridskolan? Nu vill jag inte höra "maskeradhoppning" eller "övernattning" för det är ju standard xD

//Sofi

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: hehe ja! :)

2012-04-12 @ 13:18:03
URL: http://hogbenadressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0