Hundar

Åh, vad jag älskar hundar ♥
Eller, jag älskar alla djur, lika mycket, men detta inlägg kommer handla om hundar. ^^

______

Hundar och hästar kan vara bra ihop, fast det beror på vad det är för häst, och för hund. Temperament, personlighet, och erfarenhet av hundar/hästar. Jag menar, en häst som ladrig träffat en hund kan ju vara lite reserverad, och tvärtom. Och om hunden varit med om någon obehagligt i samband med hästar, så kopplar dem ju det till hästar, och tvärtom.
På Nynäs(där Judith och Gazela står) så tar många med sig hundarna, och dem får gå lösa. Det funkar bra, och ingen av hästarna retar sig, eller är rädd för hundarna. Med undantag av Gazela, som inte tycker om Linus(en hund i stallet), hon försöker hoppa på honom när han går förbi...
Men annars så funkar det bra, och det är ju urmysigt.
Hundar, hästar och katter alltså, dem trivs alla tre i stallet ;)

/Alba

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Vilken fin blogg och du är också fin :) Jag älskar också hundar, jag har en hund. :D Besök gärna min blogg:



http://jeanettefredriksson.blogg.se

2012-02-09 @ 18:53:42
URL: http://jeanettefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0