Ont i axeln - kommer jag klara ridningen imorgon?

Trevligt det kändes att vakna imorse med fruktansvärd smärta i vänstra axeln, det verkar som att det är någon nerv som hoppat snett eller något. Aja, får helt enkelt hoppas att det blir bättre till ridlektionen imorgon. 

Imorgon ska vi iallafall hoppa (tror jag), jag ska ha Schantani då med tror jag. Blir intressant måste jag säga, jag är rädd för att både rida snabbt och hoppa och imorgon måste jag göra både och (hon orkar inte hålla igång galoppen om man rider långsamt). 

//Sofi

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :D

2012-02-27 @ 19:11:09
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hoppas att allt gick bra, och att det är bra med axeln :)



sv: Hv Polo är enligt min åsikt mycket snyggare än Hunters, så jag tror att det blir HV Polo, dom har bättre passform med, inte lika klumpiga :)

Självklart kan jag skriva recension om det, och du får gärna lägga ut den då om du vill :) Hör av mig till dig när jag köpt dom och lagt ut en recension!

2012-03-01 @ 17:25:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0