2011 i bilder!

Här kommer en hel röra av bilder son tagits under året! Jag har inte fotat alla bilder men jag hoppas att ni har överseende med det!
Sassa som jag provred i vintras (det är inte jag på bilden)
Här är jag och Rei i somras, satan vad fin i formen han var där! (men min sits var inte jättenajs)
Vår stallplan jag gjorde till Stallet.se i april.
Copiad!
Tömkörning med shettisarna på ridskolan.
Jobbade på 4H i somras, här har vi Barbieponnyerna Elmer och Gwen!
Jag visade er en travarfläta/utställningsfläta (som var lite för kort men ändå)
Min syrra fick rida!
Uppställning efter en ridtur!
Gissa djuret!
Avslutar bildbomben med en fin bild på Chanel!
Gott nytt år!
//Sofi

Kommentarer
Postat av: emma

synd att tjejen på första bilden var lite avklippt. annars hade bilden varit perfekt ju! :) superbra ljus i den :)

2012-01-03 @ 19:46:02
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: en travägare

på tal om översta bilden, är du säker på att hästen heter Copiad?? :/

2012-06-22 @ 19:20:48
Postat av: en travägare

menade travhästen :S

2012-06-22 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0