Pälsglans med aloe vera

Pälsglans är något jag alltid haft ganska svårt att hitta riktigt bra sorter, men efter att ha provat massa olika sorter har jag kommit fram till att man ska hålla utkik efter glansspray med aloe vera. Det är något de flesta bra sorter jag hittat har haft gemensamt. De flesta är luktfria och ger en naturlig glans, de är även lättare att borsta ur manen och svansen utan att förstöra formen. Man behöver oftast inte skölja ur men kolla på förpackningen för säkerhets skull. 
Förutom de med aloe vera tycker jag att den från Foxfire är helt okej, den hittar du på Hööks och den kostar 199 :-
//Sofi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin blogg du har! Ska vi följa varandra med bloglovin?:) Kram!

2012-01-15 @ 21:23:50
URL: http://eviiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0