Sammanfattning av 2011

Nu kommer den :)



Nelly och jag :) Bilden är inte tagen i början av 2011, utan i slutet av 2010, men jag hade inga andra bilder på Nelly än dem som är tagna 2010.

I början av 2011 red jag Nelly, ända fram till maj. :) Saknar den lilla ponnyn så sjukt mycket ... ♥

Famous och Jenny :) Fotade min kompis och hennes häst. Brännhults Famous :) Söt liten sak ♥

Ludde :) Var bara tvungen att lägga upp den här :') Sommar 2011 .... Med min hund Ludde ♥

Cassi :) Cassi, första Juni. :) Som jag ridit tre gånger med den gången. Red ut med Jenny, en gång med Jenny i paddocken, och en gång på Nynäs den första Juni. Uteritt och lite ridhusridning ♥

Vagebond ♥ ♥ ♥ Vagebond, världens bästa lägerhäst ♥ Hade honom på världens bästa ridläger, Karlshem ♥

Ella ♥ Blev medryttare på bästa Gazela ♥

Orkar inte lägga upp fler men jag har ju ridit Judith under hela 2011 också ♥ ♥ ♥ ♥ Vääärldens bästa häst! Fasxzt blåbärshoppningen vill jag ju helst glömma... Men allt annat har varit så underbart :')

Judith ♥ ♥ Blev en bild på Judith i sin julklappsgrimma :) Hon ser lite trött ut, men jaa xD




/Alba

Kommentarer
Postat av: amanad och emma

gud vad fin häst!

2012-01-05 @ 09:37:50
URL: http://www.ejla.devote.se
Postat av: Fanny

fina hästar! :)

2012-01-05 @ 19:14:05
URL: http://faannyoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0