Magic Brush m.m

Har nu köpt de omtalade Magic Brush :) Ska testa dem på söndag(nästa stalldag för mig), så får vi se. Ska utvärdera dem sen. Köpte självklart ett par rosa :')
Ska vara med på Pay and Jump(har inte tävlat så mycket, två riktiga tävlingar bara, så en Pay and Jump passar ju bra, tycker inte så mkt om o tävla...), på Corina, på Åkerby. Nästa torsdag, 60 cm. Visst, lågt. MEN så ska man ha i baktanke på att Corina inte är den lättaste att hoppa, plus att hon ändå inte får hoppa högre än 85 - 90 cm. Sen kommer det gå uselt, hon kommer vägra på allt. Blanka bommar, seg häst, och nervös ryttare = en flopp. Men vad förlorar man på att försöka? ;) Min ridlektion e alldeles före så både hon o jag kommer vara alldeles slut inför Pay and Jumpen ... MEN jag ska göra mitt bästa, och göra det med ett leende. 
Håll tummarna!

/Alba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0