Maskeradhoppningsutklädnad?

Jag ska vara med på en maskeradhoppning 6/4 (jag vet, jag kommer dö!) och jag undrar vad jag ska klä ut mig till? Jag funderar på en leprechaun, zorro eller kanske pochahontas! Ska antingen rida Kåre eller Naomi så jag vill gärna ha tips till vad som skulle passa till båda hästarna. Leprechaun passar ju bäst på en fjording och zorro blir ju bra på Naomi (appaloosakorsning tror jag). Men tipsa på!


Såhär ser Naomi ut: 


Och här har vi Kåre:


Och för er som inte vet hur en leprechaun ser ut: 




//Sofi

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag röstar för leprechaun!

2012-03-15 @ 23:29:33
Postat av: Alba

leprechaun! :D

Postat av: Sheriilyn

Zorro! :D

2012-03-18 @ 11:31:30
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0