På tal om ridbyxor!

Tänkte att jag också kunde lägga min åsikt om olika ridbyxor! Jag har ett par jättestretchiga mörkgrå med vita kritstreckränder som jag verkligen älskar, de sitter inte åt så hårt runt magen som de flesta ridbyxor gör. Annars tycker jag bäst om ett par svarta jag har, de är helskodda med mockaimitation så man sitter som smäck i sadeln, underbart! Möjligt att jag lägger upp bilder om jag kommer ihåg det c:

Utseendemässigt är jag helt kär i jeansridbyxor, har dock inga själv men ska försöka skaffa så småningom. Även röda med marinblå skoning är kärlek ♥

De här är jag helt kär i! Märket är Martha Ridewear och de går loss på runt 1799:-, inte riktigt min prisklass med andra ord!



//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0