Corina ♥

Insåg idag, hur sjukt mycket jag kommer sakna henne. Tårarna rinner. Dem går inte att stoppa. Det gör ont i mig. Men Corina kommer att få det bra, och det är ju trots allt det viktigaste.

_______________

Red Corina idag. Självständigt. Underbara häst! Först gick det sådär, hon ville typ inte gå in i paddocken. Ni har väl hört talas om paddocks vålnader? Ja, dem gästade paddocken idag i allafall. Haha, så löjlig hon var min lilla plutt. ;)
Framridningen gick inte så bra... Ninn satte sig och tittade ett tag, och hjälp, blir ganska nervös när folk tittar på... Skumpade runt som ett fån(kände det) xD Men sen gick det mycket bättre. Särskilt i galoppen. Ett enda litet problem bara. I galoppen stack hon. xD Ja, Corina stack, ni läste rätt. Hon tyckte det var skitkul och kuta på som sjutton. Jag fick inte stopp på henne. Jo, efter två varv...
Underbart var det i allafall, i vilket fall. Film kommer :)









/Alba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0