Corina ♥

Ja, jag säger U N D E R B A R! ♥ Seriöst, jag älskar den hästen. Så är det bara.
Vi hade hoppning i torsdags, hon var lite seg i början, men när vi började hoppa tände hon till. Piggelin över 50, 60 och 70. Vid 75 så segade hon till sig, och typ segade över hindret. xD Men sen så blev hon pigg igen, på 80 cm, och hon busade lite. Hon var pigg, men valde att svänga förbi hinder nummer två. Man kände att det bara var på bus, så det gjorde inte så mycket. Åttio centimeter kanske tycks vara jättelågt, men på Corina är det inte det. Tro mig. Som högst har jag hoppat 85 på henne. Hon är lite klurig att hoppa, men tycker att det är skitkul, hon har bara lite svårt att erkänna det ;) Men får man fram henne så blir hon bigg, och kan tilla och med dra iväg ;)

 Gammal bild ifrån Corinas rygg ;)

/Alba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0