Jag kom, jag såg, jag flög ..

Igår hade vi hopptestet för märke tre. Det gick väl bra fram tills det att vi skulle hoppa själva banan. Jag hade olika långa stigläder och detta kom jag på nästan precis innan jag skulle hoppa och då vill man ju inte ändra efter hela passet eftersom man då hamnar i obalans ett tag. Det gjorde i sin tur att jag blev osäker och med Kåre måste man brassa på för att det ska flyta på, han hoppar ju i alla lägen och det är inte trevligt att hoppa utan ett bra grundtempo. I alla fall så gick det långsamt som tusan men vi klarade oss fram till sista hindret där han tog ett rakt upp-rakt ner språng och jag hamnade på backen. Det gjorde jätteont i magen på grund av ridvästen och det gör fortfarande ont, det gör även ont i benet men får hoppas att det går över!

Dagens "tips" - bra grundtempo är guld värt. 

//Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0