Måste införskaffa innan sommaren

Det jag måste köpa innan sommaren (då jag ska ha Judith som ''min'') är följande...


Pannband till Judith, med finlands flaggas färger.
Genomskinligt nagellack i från Depend, så att strasstenarna på pannbandet sitter kvar ;) Behöver ju inte typ världens bästa nagellack för att pensla på pannbandet. Mamma köpte till mig idag, snäll hon är :D Skriver dock upp det i allafall. Bilden visar inget genomskinligt, men kunde inte hitta bild på ett genomskinligt ifrån Depend...

Fråga mig inte varför jag ska köpa benreflexer innan sommaren, men Judith behöver nya, och när jag ändå är igång så... ;)

Ett grimskaft, det marinblåa :)

Ny lädertvål (håller på att ta slut), dock som tub (finns i butiken alldeles utanför stallet på Nynäs). ^^


Eventuellt. :)

Ungefär sådana här, lite annrolunda, finns på Granngården, om jag inte minns fel. Dock lovade mamma att köpa dem ;)

Ett nytt ridspö(allround), tappat bort mitt, vilket jag kommer göra med det nya också inom en vecka eller så. Det är ångot med mig och ridspön som inte stämmer ;) Aja, finns billigt utanför stallet på Nynäs, för 30 kronor. Kommer nog få köpa ett till innan sommaren är slut ;)

Sen också världens bästa pälsglans ifrån ÖoB(för pälsglansen håller på att ta slut = panik!). Har ingen bild men här har ni en länk till en bild på pälsglanset: http://stallviggeby.blogg.se/2012/may/dagens-shopping.html#comment


Var nog allt.

/Alba

Kommentarer
Postat av: Sofi

Har du skype eller msn eller nåt? :)

2012-05-18 @ 14:11:40
URL: http://ponnytipset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0