Snart sommarbete!

Bara jag som tänker i de banorna? Snart får hästarna vara lyckliga på sommarbetet :D Hästarna på Nynös släpps första juni, och på ridskolan på midsommar, om jag inte är ute och cyklar. Det är då lektionerna slutar i allafall. På ridskolan i Enköping (Enköpings Ridklubb/Åkerby) har de så att man kan hyra en häst i två veckor, och typ sätta igång dem efter betet när dem kommer tillbaka, kostar runt 1000 kr om jag inte minns fel. :)
Skulle gärna hyrt Corina, men eftersom omständgiheterna är som dem är, jag menar... Hon finns inte kvar då. Men jag kommer ha Judith i stort sett som min hela sommaren ;D Eller ja, kommer ha henne typ 6 dar i veckan. :)
Sen ska jag ju på ridläger också, världens bästa, nämligen Karlshem. Då ligger uppdateringen på Sofi, känn ingen press, när jag är borta i en vecka ;)



Judith är den med tjocka magen framför den skimmelfärgade hästen xD

/Alba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0