Suverän söndag!

Till Sofi: Ja, det är hon, när man kommit underfund med henne :)

______________________________

Jag har hunnit med massor idag, känner jag! Först upp klockan sju, sen till stallet och rida Morgan som snälla Alwa lånade ut till mig idag :) Red lektion för Lollo. Flytta, galoppfattningar, bakdels och framdels vändningar, och lite sånt. Behöver jobba mer på bakdelsvändningarna, och på att få bjudning i skritten. Han var mjuk och fin! :D

 Morgan för ett tag sedan :)

Sedan åkte jag hem och var hemma i några timmar. 3-4 kanske(?).

Sen bar det iväg till stallet igen, och den här gånger var det uteritt på Judith som stod på schemat. Invigde dem nya rosa benlindorna jag fick av Jenny i julklapp. Dem var lite långa, så ska korta av dem, men annars var dem super fina! Gick jättebra, hoppade ett 60 cm hinder i skogen och mycket galopp. Hon kändes fräsh och fin! :D

 Juditbh och mamma, haha. I sommar hagen förra året :)

/Alba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0