Vad jag vill jobba med

Hm. Jag vill ju jobba med hästar, och om det inte blir så, så vill jag jobba med smådjur. Veterinär i så fall. Annars skulle jag kunna tänka mig att bli hästskötare, eller det som jag helst vill, ridlärare. Har inte funderat jättemycket på det, vilka linjer osv, för jag går ju trots allt bara i femman. ;) Men det kommer nog, och innan dess hinner jag nog ångra mig ett par gånger också, om jag känner mig själv rätt. ;)
Men ridlärare känns som ett roligt yrke, och smådjursveterinär också, men jag är rädd för blod, så njaa...

Tänk att få jobba med hästar hela dagarna, och samtidigt hjälp folk. Underbart!
Eller att få jobba med djur hela dagarna, och hjälpa dem. Underbart, det med!
Bilden är för att fylla ut inlägget lite, och har ingenting med inlägget att göra.

/Alba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0